Avbryt

1000 tecken kvar

Gästbok

• för 2 dagar sedan Julia Lundberg

Constantine kommer inte heller trots att han är anmäld.

• för 3 dagar sedan Mikael Ronnheden

William är anmäld till träning idag men kommer inte närvara.

• 10 sep 2023 Martin Tengelin

Hej.
    Jacob kan tyvärr inte vara med på matchen idag 10/9 mot Hertzöga. Han har skadat låret. Hoppas allt går bra ändå.

• 2 sep 2023 Amanda Lagerlöf

Jag var helt inställd på att det var imorgon det var hemmamatch. FÖRLÅT!! Hoppas allt löste sig ändå i kiosken, och vi kan ta nästa hemmamatch såklart om det behövs. Baserat på mitt förra inlägg kan man tro jag smet, men jag hade verkligen för mig att det var imorgon. *Dåligt samvete*

• 29 aug 2023 Amanda Lagerlöf

Tjena!

Ola har blivit medbjuden på en minisemester med sin farmor i helgen, vi har kiosk tjänst. Tänkte kolla om någon som har matchen den 16/9 vill byta med oss? Inget måste för vår del men hade varit behändigt att stå när ”vi ändå ska dit” :)

• 26 aug 2023 David Jansson

Hej det har kör ihop sig lite i morgon bitti, kan Arvid åke in med någon från lag röd?

• 28 maj 2023 Tommy Bodén

Samling inne vid luft och lek.

• 20 maj 2023 Anna-Karin Larsson

Hjälp! Hade ett helt annat datum uppskrivet från innan Hjalmar bytte lag. Ursäkta mej så mycket! Hoppas det löste sig. Meddela vilken dag som vi kan arbeta ikapp.

• 20 maj 2023 Jessica Dimming

Kalle är ensam i kiosken från lag blå just nu! Vem mer ska vara där?? Jag är tyvärr i Degerfors så kan inte hjälpa honom..

• 20 maj 2023 Carolina Frödin

Hej! Anna-Karin; ni har ju kiosk idag med oss (vi har istället för William) tänkte bara kolla så ni kommer...